Job 3 van 12


Report this listing

Solliciteren



Verantwoordelijke schoonmaak bij domein De Gavers


Functie

Het provinciaal domein De Gavers is in de Vlaamse Ardennen de toegangspoort naar beleven, bewegen en verblijven in een groene en waterrijke omgeving.
Een team van zo’n 65 medewerkers geeft elke dag het beste van zichzelf om onze bezoekers op een klantvriendelijke manier te verwelkomen.

Als verantwoordelijke schoonmaak kom je terecht in een team van een tiental personen.

Ben jij klaar om je stempel te drukken?
Schrijf je in voor deze vacature en maak mee het verschil vanaf dag één!

Als verantwoordelijke schoonmaak ben je een essentieel onderdeel van ons team. Jij bent verantwoordelijk voor het aansturen van de verschillende schoonmaakploegen op het domein (zwembad, jeugdherberg en camping).

We zijn op zoek naar een flexibele en allround professional die niet alleen leiding kan geven, maar ook bereid is om mee te werken in het team.

Je zal instaan voor het opmaken van de werkroosters en de werkplanning en toezicht houden op de uitvoering van de schoonmaaktaken.

Je werkt ook zelf mee op de werkvloer.

Je bent bereid tot weekendwerk en avondwerk, indien dit nodig is

Sollicitatietip :

Lees de functiebeschrijving (in bijlage) aandachtig na: interessant om meer inzicht te krijgen in de functie en je voor te bereiden op de selectietechnieken. Het bevat de verwachte competenties en vaardigheden die nodig zijn voor deze functie.

Jouw profiel

Wat je moet hebben bij je indiensttreding:

  • minstens 3 jaar aantoonbare professionele ervaring met schoonmaak

Wat je moet kennen of kunnen bij je indiensttreding:

  • je kan werken met Officetoepassingen (basis)
  • je kent de werking van het provinciebestuur (in grote lijnen)
  • je hebt een grondige kennis van professionele schoonmaaktechnieken
  • De prestaties, het contract, het aantal werkuren, ... a.d.h.v. de eigenschappen van de plaats vaststellen
    De klant adviseren
  • Een lastenboek voor de schoonmaakwerkzaamheden opmaken
    De controlecriteria bepalen (tevredenheid, beoordeling van de prestaties, ...)
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • Opvolg- en activiteitengegevens registreren
    De informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Offertes opstellen
    Prestaties volgens de behoeften van de klant in een contract vastleggen (schoonmaak, netheid, verwante diensten, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
  • Procedures, kwaliteitsvoorschriften en methodes uitwerken en verder ontwikkelen (schoonmaak, hygiëne, veiligheid, ...)
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)
  • De schoonmaakprestaties ter plaatse controleren (kwaliteit, tijdschema, verslagen,…)
    De klachten verzamelen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)

Aanbod

We bieden je een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur als verantwoordelijke schoonmaak (Dx).


Interne personeelsleden behouden hun statuut.

Als (niveau D - Dx: D4-D5) krijg je een geïndexeerd salaris waarbij je min. bruto-maandsalaris € 2.872,86 en max. bruto-maandsalaris € 3.518,83 zal verdienen (bij voltijdse prestaties).

Simuleer jouw toekomstig salaris!

Bovenop jouw salaris krijg je ook nog :

  • maaltijdcheques van 8 euro
  • ecocheques
  • vakantiegeld & eindejaarstoelage
  • gratis hospitalisatieverzekering voor jezelf en voordelige hospitalisatieverzekering voor je gezinsleden
  • gratis openbaar vervoer voor je woon-werkverkeer
  • fietsvergoeding + gratis regenkledij voor wie regelmatig met de fiets komt werken
  • fietslease
  • toffe evenementen voor medewerkers
  • uiterst flexibele uurregeling (uren te presteren tussen 7u00 en 19u00, 38-uren week).
  • 30 dagen jaarlijkse vakantie en 14 feestdagen
  • kinderopvang aan een erg gunstig tarief in paas- en zomervakantie
  • ruime opleidingsmogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
  • korting of gratis activiteiten in de provinciale domeinen en erfgoedcentra.

Solliciteren

Klaas Vandendriessche
09 267 71 17
personeel.teamA@oost-vlaanderen.be

Solliciteren